Беруашвілі Світлана, Мазяр О. В. (2016) Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факульт. № 8. С. 12–14.
Preview
Беруашвілі Мазяр.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
Важливим показником на початку навчального життя в умовах університету є рівень психологічної адаптованості особистості. Адаптація – це термін, що включає показники процесу психологічного так і соціального становлення особистості в нових умовах. Адаптація студентів є предметом багатьох дискусій вчених. Саме вміння швидко адаптуватись, визначає успішність в подальшій діяльності особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 12:19 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 12:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21527 |
ДСТУ 8302:2015: | Беруашвілі Світлана, Мазяр О. В. Вплив психологічного тренінгу на ефективність адаптації до навчальної діяльності першокурсників. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факульт. 2016. № 8. С. 12–14. |