Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна

Гавриловська К. П., Шаховець Ю. (2016) Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. С. 44–46.

[thumbnail of Гаврилоська Шаховець.pdf]
Preview
Текст
Гаврилоська Шаховець.pdf

Завантажити (263kB) | Preview

Анотація

Синдром Дауна – це найпоширеніша з усіх відомих на
сьогоднішній день форма хромосомної патології. Діти з синдромом
Дауна, – це особливі діти, яким дуже потрібні турбота, увага, любов,
тепло і затишок. Особливість цих дітей зумовлює одна зайва пара
хромосом, яка змінює сприймання світу, наповнює його сонцем і
радісними емоціями і позбавляє злих намірів. Але проблемою є те,
що діти з таким діагнозом відстають у розвитку порівняно зі своїми
однолітками. Ця проблема, в першу чергу, лягає на плечі їх батьків,
адже дитині з синдромом Дауна потрібно приділяти набагато більше
уваги та часу, ніж звичайній дитині, потрібно більше навчати, більше
займатися з дитиною, щоб вона не відставала у розвитку від своїх
однолітків. Ці проблеми загострюється особливо коли дитина з
синдромом Дауна йде навчатися у школу до інклюзивного класу.
Такій дитині важко адаптуватися до нових умов і також є ризик
негативного ставлення з боку однолітків. Всі ці фактори
безпосередньо впливають на емоційну сферу дитини, тому потрібно
навчати дитину і розвивати її емоційну сферу за допомогою
тренінгових занять.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 12:42
Оновлення: 04 Лип 2016 12:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21551
ДСТУ 8302:2015: Гавриловська К. П., Шаховець Ю. Психосемантичні характеристики образу дитини з синдромом Дауна. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. 2016. № 8. С. 44–46.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу