Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)

Рудницький О., Кириченко В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 122–123.

[thumbnail of Рудницький_Кириченко.pdf]
Preview
Текст
Рудницький_Кириченко.pdf

Завантажити (207kB) | Preview

Анотація

На сучасному етапі розвитку теорії реклами вагомого значення
набуває мовна теорія неймінгу (сукупність процесів та факторів, які
визначають створення імені бренду, номінації бренду,
найменування), яка надає товару можливість для кращого збуту та
попиту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 17:01
Оновлення: 04 Лип 2016 17:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21560
ДСТУ 8302:2015: Рудницький О., Кириченко В. В. Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 122–123.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу