Рудь Є., Загурська І. С. (2016) Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 123–125.
Рудь_Загурська.pdf
Завантажити (259kB) | Preview
Анотація
Проблема дослідження психологічного здоров’я спеціальних
педагогів, незважаючи на своє практичне і теоретичне значення,
представлена в науці на цей момент недостатньо. Разом з тим,
емпіричні дослідження показують, що вчителі спеціальних освітніх
установ (спеціалізованих училищ-інтернатів) вирізняються вкрай
низькими показниками фізичного та психологічного здоров’я,
характеризуються емоційним виснаженням, деперсоналізацією і
редукцією особистих досягнень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 17:03 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 17:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21563 |
ДСТУ 8302:2015: | Рудь Є., Загурська І. С. Рівень емоційного вигорання у педагогічних працівників спеціалізованих-училищ інтернатів залежно від стажу роботи. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 123–125. |