Загурська І. С., Лобода О. (2016) Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. С. 89–91.
Preview
Лобода Загурська.pdf
Завантажити (314kB) | Preview
Анотація
Розвиток сучасного суспільства потребує творчого підходу до
вирішення ряду проблем. І саме в цих умовах актуальною є
неординарність самої особистості. Самостійність є основою
формування творчості в діяльності суб’єкта, а творча діяльність –
це активна взаємодія суб’єкта з навколишнім світом, в результаті
якої він цілеспрямовано створює щось нове, що має суспільне
значення. Саме тому феномен креативності є невід’ємним
елементом у формуванні повноцінної особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 18:36 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 18:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21583 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С., Лобода О. Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. 2016. № 8. С. 89–91. |