Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку

Загурська І. С., Лобода О. (2016) Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. № 8. С. 89–91.

[thumbnail of Лобода Загурська.pdf]
Preview
Текст
Лобода Загурська.pdf

Завантажити (314kB) | Preview

Анотація

Розвиток сучасного суспільства потребує творчого підходу до
вирішення ряду проблем. І саме в цих умовах актуальною є
неординарність самої особистості. Самостійність є основою
формування творчості в діяльності суб’єкта, а творча діяльність –
це активна взаємодія суб’єкта з навколишнім світом, в результаті
якої він цілеспрямовано створює щось нове, що має суспільне
значення. Саме тому феномен креативності є невід’ємним
елементом у формуванні повноцінної особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 18:36
Оновлення: 04 Лип 2016 18:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21583
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С., Лобода О. Аналіз рівня розвитку креативності дітей молодшого шкільного віку. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультет. 2016. № 8. С. 89–91.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу