Тичина І. М., Дорошенко Д. (2016) Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 151–152.
Preview
Тичина_Дорошенко.pdf
Завантажити (253kB) | Preview
Анотація
Рефлексія є одним із основних компонентів трудової діяльності і
виступає як необхідна складова професійного розвитку студентів-
психологів. Однією з можливостей розвитку професійної рефлексії є
участь у різноманітних навчальних психотерапевтичних проектах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 18:46 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 18:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21586 |
ДСТУ 8302:2015: | Тичина І. М., Дорошенко Д. Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 151–152. |