Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах

Тичина І. М., Дорошенко Д. (2016) Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 151–152.

[thumbnail of Тичина_Дорошенко.pdf]
Preview
Текст
Тичина_Дорошенко.pdf

Завантажити (253kB) | Preview

Анотація

Рефлексія є одним із основних компонентів трудової діяльності і
виступає як необхідна складова професійного розвитку студентів-
психологів. Однією з можливостей розвитку професійної рефлексії є
участь у різноманітних навчальних психотерапевтичних проектах.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 18:46
Оновлення: 04 Лип 2016 18:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21586
ДСТУ 8302:2015: Тичина І. М., Дорошенко Д. Особливості рефлексії професійних здібностей студентів-психологів, які беруть участь у навчальних психотерапевтичних проектах. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 151–152.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу