Юрчук В., Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 178–180.
Preview
Юрчук_Загурська.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
Швидкоплинний розвиток нашої спільноти, розширення
інформаційних меж та реорганізаційні процеси в усіх сферах її
життєдіяльності вимагають від підростаючого покоління уміння
зорієнтуватись у широкому об’ємі інформації та якісно засвоювати
нові набуті знання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 04 Лип 2016 18:52 |
Оновлення: | 04 Лип 2016 18:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21595 |
ДСТУ 8302:2015: | Юрчук В., Загурська І. С. Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 178–180. |