Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці

Юрчук В., Загурська І. С. (2016) Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. № 8. С. 178–180.

[thumbnail of Юрчук_Загурська.pdf]
Preview
Текст
Юрчук_Загурська.pdf

Завантажити (263kB) | Preview

Анотація

Швидкоплинний розвиток нашої спільноти, розширення
інформаційних меж та реорганізаційні процеси в усіх сферах її
життєдіяльності вимагають від підростаючого покоління уміння
зорієнтуватись у широкому об’ємі інформації та якісно засвоювати
нові набуті знання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 18:52
Оновлення: 04 Лип 2016 18:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21595
ДСТУ 8302:2015: Юрчук В., Загурська І. С. Теоретико-методологічні засади дослідження мотивації досягнення та самооцінки тривожності у ранньому юнацькому віці. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету.. 2016. № 8. С. 178–180.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу