Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку

Величко Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 12–15.

[thumbnail of Величко.pdf]
Preview
Текст
Величко.pdf

Завантажити (752kB) | Preview

Анотація

У національній доктрині розвитку України XXI століття
зазначається, що головною метою української системи освіти є
створення умов для розвитку та самоздійснення кожної особистості,
забезпечення повноцінного й всебічного розвитку сучасних дітей,
формування їх соціальної та життєвої компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:00
Оновлення: 05 Лип 2016 13:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21602
ДСТУ 8302:2015: Величко Н. М. Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 12–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу