Величко Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 12–15.
Preview
Величко.pdf
Завантажити (752kB) | Preview
Анотація
У національній доктрині розвитку України XXI століття
зазначається, що головною метою української системи освіти є
створення умов для розвитку та самоздійснення кожної особистості,
забезпечення повноцінного й всебічного розвитку сучасних дітей,
формування їх соціальної та життєвої компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:00 |
Оновлення: | 05 Лип 2016 13:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21602 |
ДСТУ 8302:2015: | Величко Н. М. Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 12–15. |