Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання

Власенко Інна (2016) Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 20–23.

[thumbnail of Власенко.pdf]
Preview
Текст
Власенко.pdf

Завантажити (653kB) | Preview

Анотація

Соціально-політична нестабільність, зміни ціннісних засад
суспільства, реформування системи освіти в Україні зумовлюють
зростання конфліктності у стосунках суб’єктів навчально-виховного
процесу, а також підвищення внутрішньої дисгармонії вчителя, що
виявляється у формі внутрішньоособистісних протиріч та конфліктів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:03
Оновлення: 05 Лип 2016 13:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21607
ДСТУ 8302:2015: Власенко Інна Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 20–23.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу