Власенко Інна (2016) Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 20–23.
Preview
Власенко.pdf
Завантажити (653kB) | Preview
Анотація
Соціально-політична нестабільність, зміни ціннісних засад
суспільства, реформування системи освіти в Україні зумовлюють
зростання конфліктності у стосунках суб’єктів навчально-виховного
процесу, а також підвищення внутрішньої дисгармонії вчителя, що
виявляється у формі внутрішньоособистісних протиріч та конфліктів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:03 |
Оновлення: | 05 Лип 2016 13:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21607 |
ДСТУ 8302:2015: | Власенко Інна Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 20–23. |