Затворнюк О. М. (2016) Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 32–37.
Preview
Затворнюк.pdf
Завантажити (748kB) | Preview
Анотація
Актуальність акмеологічного підходу до навчання студентів -
майбутніх психологів обумовлена потребою сучасного соціуму в
підвищенні професіоналізму спеціалістів у галузі психології та
оволодіння конструктивними вміннями (цілепокладання,
прогнозування, планування, оцінювання та рефлексії).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 05 Лип 2016 13:16 |
Оновлення: | 05 Лип 2016 13:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21615 |
ДСТУ 8302:2015: | Затворнюк О. М. Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 32–37. |