Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу

Затворнюк О. М. (2016) Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика.. № 2. С. 32–37.

[thumbnail of Затворнюк.pdf]
Preview
Текст
Затворнюк.pdf

Завантажити (748kB) | Preview

Анотація

Актуальність акмеологічного підходу до навчання студентів -
майбутніх психологів обумовлена потребою сучасного соціуму в
підвищенні професіоналізму спеціалістів у галузі психології та
оволодіння конструктивними вміннями (цілепокладання,
прогнозування, планування, оцінювання та рефлексії).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:16
Оновлення: 05 Лип 2016 13:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21615
ДСТУ 8302:2015: Затворнюк О. М. Щоденник рефлексії студента-психолога в аспекті акмеологічного підходу. Особистісне зростання: теорія і практика.. 2016. № 2. С. 32–37.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу