Максимова О. О. (2016) Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. № 20. С. 229–234.
Preview
1.PDF
Завантажити (244kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема наступності формування соціальної компетентності дитини між дошкільною та початковою ланками освіти. Аналізуються поняття «компетентність», «компетенція», «соціальна компетентність», окреслюються її структурні елементи, висвітлюються фактори впливу на її формування.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | компетентність, компетенція, соціальна компетентність, структура соціальної компетентності, фактори впливу на її формування. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
| Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
| Дата подачі: | 07 Вер 2016 11:02 |
| Оновлення: | 07 Вер 2016 11:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21878 |
| ДСТУ 8302:2015: | Максимова О. О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі. Педагогічна освіта: теорія і практика. Збірник наукових праць. 2016. № 20. С. 229–234. |


