Сербин С. Ф. (2016) Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 131–137. ISSN 2076-6173.
24.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто інтерактивні методи навчання української мови та літератури. Досліджено, що
вони є важливою складовою вдосконалення комунікативних умінь і навичок учнів. На основі аналізу
наукової літератури та методичного забезпечення навчання української мови та літератури
досліджено, що підручники, методичні посібники спрямовують роботу вчителя-словесника на
систематичність, послідовність, наступність і перспективність в навчанні мови та літератури.
З’ясовано, що для ефективного застосування інтерактивних методів навчання в старших класах
важливе місце має врахування лінгводидактичних засад, зокрема, закономірностей, принципів навчання
української мови й літератури та комунікативно-діяльнісного, когнітивного функціонально-
стилістичного, соціокультурного підходів до навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методи навчання, інтерактивні методи навчання, процес навчання, методи навчання української мови та літератури |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Вер 2016 20:04 |
Оновлення: | 19 Вер 2016 20:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21949 |
ДСТУ 8302:2015: | Сербин С. Ф. Проблема використання інтерактивних методів у процесі навчання української мови та літератури: теоретичний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 131–137. |