Шишка О. Ю. (2016) Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 146–150. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За
критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів,
курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та
мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого-
педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно-
імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентнісний підхід; психолого-педагогічні умови; програмно-імітаційні тренажери |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Вер 2016 17:24 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 17:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21956 |
ДСТУ 8302:2015: | Шишка О. Ю. Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 146–150. |