Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів

Шишка О. Ю. (2016) Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 146–150. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних
компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. За
критерієм того, чи залежить дотримання певних умов від суб’єктів навчального процесу (викладачів,
курсантів / студентів), чи ні, висвітлено поділ їх на матеріально-технологічні (об’єктивні) та
мотиваційно-особистісні (суб’єктивні) умови. Окреслено теоретичні підходи до видів психолого-
педагогічних умов формування професійно-практичних компетентностей. Визначено роль програмно-
імітаційних тренажерів у запобіганні недолікам сучасної вищої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід; психолого-педагогічні умови; програмно-імітаційні тренажери
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Вер 2016 17:24
Оновлення: 21 Вер 2016 17:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21956
ДСТУ 8302:2015: Шишка О. Ю. Психолого-педагогічні умови формування професійно-практичних компетентностей бакалаврів радіотехніки за допомогою програмно-імітаційних тренажерів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 146–150.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу