Школа О. В. (2016) Теоретичні та методичні особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчанні теоретичної фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(83). С. 156–162. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено теоретико-методичним особливостям застосування сучасних інформаційних
технологій у курсі теоретичної фізики педагогічного університету. Наведено результати досвіду
створення й системного використання авторських комп'ютерно зорієнтованих дидактичних засобів з
курсу термодинаміки і статистичної фізики: програмного пакету для моделювання фізичних явищ і
процесів на базі Mathcad, комплекту презентаційних матеріалів до лекційних занять з мультимедійним
супроводженням, педагогічного програмного засобу тестового контролю знань студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | сучасні інформаційні технології навчання, теоретична фізика, візуалізація, інтерактивність, мультимедіа |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Вер 2016 19:44 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 19:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21958 |
ДСТУ 8302:2015: | Школа О. В. Теоретичні та методичні особливості використання сучасних інформаційних технологій у навчанні теоретичної фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(83). С. 156–162. |