Ващенко С. В., Лихошвед Н. В., Сайко М. М. (2016) Особливості використання медіа бібліотеки як засобу навчання іноземної мови студентів немовних ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 15–19. ISSN 2076-6173.
5.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовані поняття "електронна медіа бібліотека", "монологічне мовлення", "монологічні
мовленнєві вміння", "змішане навчання", запропонована класифікація мовленнєвих умінь, обґрунтована
послідовність навчання усного мовлення засобами електронної медіа бібліотеки, визначені етапи
використання аудіо- та відеоматеріалів як засобів навчання усного монологічного мовлення, описані
режими змішаного навчання, обрано модель організації навчання, що найбільш сумісна з використанням
електронної медіа бібліотеки
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | медіа бібліотека, іноземна мова, монологічне мовлення, структура, відеоматеріали, аудіо-матеріали, уміння. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Вер 2016 20:02 |
Оновлення: | 21 Вер 2016 20:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21961 |
ДСТУ 8302:2015: | Ващенко С. В., Лихошвед Н. В., Сайко М. М. Особливості використання медіа бібліотеки як засобу навчання іноземної мови студентів немовних ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 15–19. |