Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів

Мирончук Н. М. (2016) Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 78–81. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті схарактеризовано особливості побудови освітньої програми підготовки фахівців, визначено
основні змістові складові освітньої програми, названо вимоги до формулювання результатів навчання.
Запропоновано перелік загальних компетентностей підготовки фахівців на другому та третьому рівнях
вищої освіти за професійною кваліфікацією “Викладач вищого навчального закладу''. Також подано
перелік спеціальних компетентностей та програмних результатів для підготовки фахівців на другому
рівні вищої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: освітня програма, компетентності, результати навчання, викладач вищого навчального заклад.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 18:50
Оновлення: 25 Вер 2016 18:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21984
ДСТУ 8302:2015: Мирончук Н. М. Особливості формування змісту освітньої програми підготовки викладачів вищих навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 78–81.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу