Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)

Михайлова О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 82–85. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі,
визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття.
Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод
поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії.
Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за
Дальтон-планом.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: формування особистості, ''метод проектів'', Дальтон-план, співробітництво, індивідуалізація навчання, педагогічна взаємодія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2016 22:01
Оновлення: 25 Вер 2016 22:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21985
ДСТУ 8302:2015: Михайлова О. С. Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 82–85.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу