Михайлова О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 82–85. ISSN 2076-6173.
18.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі,
визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття.
Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод
поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії.
Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за
Дальтон-планом.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | формування особистості, ''метод проектів'', Дальтон-план, співробітництво, індивідуалізація навчання, педагогічна взаємодія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 22:01 |
Оновлення: | 25 Вер 2016 22:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21985 |
ДСТУ 8302:2015: | Михайлова О. С. Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 82–85. |