Осідак В. В. (2016) Формування готовності студентів до самостійної роботи у навчанні іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 1(84). С. 91–96. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглядається самостійна робота, як запорука підготовки майбутнього фахівця в умовах
адаптації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах до нових потреб суспільства;
проаналізовано компонентний склад готовності студентів до самостійної роботи, а саме:
мотиваційну, операційну оціночну складові та складову самоконтролю. Низький рівень готовності
студентів до прийняття самостійних рішень може бути скорегований за рахунок стимулювання
мотивації досягнення, експліцитному навчанню навчальним стратегіям, формуванню навички
самоконтролю та адекватній самооцінці студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самостійна робота, мотивація, навчальні стратегії; навичка самоконтролю, адекватна самооцінка. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2016 19:12 |
Оновлення: | 25 Вер 2016 19:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21987 |
ДСТУ 8302:2015: | Осідак В. В. Формування готовності студентів до самостійної роботи у навчанні іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 1(84). С. 91–96. |