Писанка Ю. В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики. Т. 2. С. 115–118.
Preview
PysankaAPSI2016.pdf
Завантажити (817kB) | Preview
Анотація
стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з
використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL |
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Оксана Куліковська |
| Дата подачі: | 26 Вер 2016 13:36 |
| Оновлення: | 26 Вер 2016 13:36 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021 |
| ДСТУ 8302:2015: | Писанка Ю. В. Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики. 2016. Т. 2. С. 115–118. |


