Ковальчук В. А. (2016) Стан професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 63–67. ISSN 2076-6173.
13.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати проведеного експериментального дослідження із вивчення стану
професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних
систем. На основі порівняльного аналізу рівня сформованості педагогічно-спеціалізованої
компетентності у студентів-випускників та вчителів із різним педагогічним стажем з’ясовано
недоліки у сформованості її структурних складових, окреслено напрями їх подолання у межах
професійної підготовки майбутніх учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освітньо-виховна система, професійна підготовка майбутніх учителів, педагогічно- спеціалізована компетентність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2016 17:19 |
Оновлення: | 22 Жовт 2016 17:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22231 |
ДСТУ 8302:2015: | Ковальчук В. А. Стан професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 63–67. |