Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні

Фальштинська Ю. В. (2016) Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 143–148. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання
інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які
впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння
навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що
візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам
важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо
розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дистанційне навчання, дистанційний курс, мотивація, психологічні типи студентів, результативність навчання, типи сприймання інформації
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Жовт 2016 19:26
Оновлення: 26 Жовт 2016 19:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22266
ДСТУ 8302:2015: Фальштинська Ю. В. Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 143–148.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу