Фальштинська Ю. В. (2016) Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 143–148. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання
інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які
впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння
навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що
візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам
важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо
розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційне навчання, дистанційний курс, мотивація, психологічні типи студентів, результативність навчання, типи сприймання інформації |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Жовт 2016 19:26 |
Оновлення: | 26 Жовт 2016 19:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22266 |
ДСТУ 8302:2015: | Фальштинська Ю. В. Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 143–148. |