Харченко Г. І. (2016) Формування комунікативних умінь школярів в умовах компетентнісної мовної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3 (85). С. 149–152. ISSN 2076-6173.
Preview
28.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті розглядається ґенеза поняття "комунікативні уміння" у науковій вітчизняній літературі,
визначається важливість формування комунікативної компетенції учнів загальноосвітніх навчальних
закладів. Автор аналізує особливості формування комунікативних вмінь в контексті сучасної мовної
політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості
взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | комунікативні уміння, комунікативна компетентність, спілкування, функції спілкування, навчальна взаємодія, комунікація, комунікативний підхід |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 26 Жовт 2016 19:29 |
Оновлення: | 26 Жовт 2016 19:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22267 |
ДСТУ 8302:2015: | Харченко Г. І. Формування комунікативних умінь школярів в умовах компетентнісної мовної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 3 (85). С. 149–152. |