Коневщинська О. Е. (2015) Мережні технології як складова інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Т. 4, № 2. С. 9–11. ISSN 2411-4685.
СТАТТЯ КОНЕВЩИНСЬКА Львів4.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано стан та перспективи використання мережних Інтернет технологій з метою створення інформаційно-освітнього простору та навчального середовища. Визначено напрями подальшого залучення усіх суб'єктів навчально-виховного процесу до інформаційно-комунікаційного простору з метою створення ефективного навчального середовища. Зазначено, що пріоритетними завданнями державної освітньої політики загальної середньої освіти визначено розвиток і підтримка функціонування єдиної інформаційно-освітнього середовища, організація доступу учнів, педагогів та управлінців до вітчизняних та світових інформаційних ресурсів, інформаційне забезпечення, завдяки використанню електронних освітніх ресурсів і засобів Інтернет діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційно-освітнє середовище; соціальні електронні мережі; хмарні технології; веб- сервіси. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 16 Лист 2016 13:56 |
Оновлення: | 16 Лист 2016 13:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22442 |
ДСТУ 8302:2015: | Коневщинська О. Е. Мережні технології як складова інформаційно-освітнього середовища навчального закладу. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. 2015. Т. 4, № 2. С. 9–11. |