Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Когнітивно-прагматичний аналіз комунікативної ситуації спокуса (на матеріалі англомовного кінодискурсу)

Мосейчук О. М., Матушевська Н. В. (2015) Когнітивно-прагматичний аналіз комунікативної ситуації спокуса (на матеріалі англомовного кінодискурсу). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.. С. 7–15.

[thumbnail of Matushevska3.pdf]
Preview
Текст
Matushevska3.pdf

Завантажити (422kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню когнітивно-прагматичному аналізу комунікативної ситуації СПОКУСА на матеріалі англомовного кінодискурсу. Розглянуто поняття поверхневої та глибинної прагматичної структури висловлення, які співвідносяться з феноменами експлікатури та імплікатури. Обґрунтовано необхідність покрокової послідовної інтерпретації конкретного фрагменту комунікативної діяльності з урахуванням вербальних та невербальних чинників. У зазначеному дослідженні вказано на основні параметри когнітивно-прагматичного аналізу, а саме
ІІІ. Когнітивні та комунікативно-прагматичні аспекти лінгвістики
стратегії і тактики, що реалізуються у конкретних комунікативних актах, та наголошено на важливості ролі контексту. Проаналізовано фрагмент із кінофільму ''Ідентифікація Борна'', в якому продемонстровано реалізацію комунікативної ситуації СПОКУСА. Виявлено провідну роль слоту приманка – гроші. Комунікативну ситуацію СПОКУСА представлено у вигляді концептуальної метафори СПОКУСА – ЦЕ ТОРГИ. Реконструйовано етапи спокуси у досліджуваному прикладі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 12 Груд 2016 10:58
Оновлення: 12 Груд 2016 10:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22750
ДСТУ 8302:2015: Мосейчук О. М., Матушевська Н. В. Когнітивно-прагматичний аналіз комунікативної ситуації спокуса (на матеріалі англомовного кінодискурсу). Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. 2015.. С. 7–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу