Пасічник Вікторія, Мельник Валерій, Кудріна Ніна (2016) Деякі аспекти використання інтегрованих занять в практиці фізичного виховання дітей дошкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 141–145. ISSN 2071-5285.
Preview
Пасічник.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто характерні аспекти використання інтегрованих занять в практиці фізичного виховання дітей дошкільного віку. Сформульовано завдання, принципи, а також виділено засоби та методи до реалізації інтегрованих занять в освітньому процесі дошкільного закладу. Визначено основні вимоги та педагогічні умови проведення такого роду занять з дітьми дошкільного віку, які сприятимуть гармонічному розвитку особистості дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фізичне виховання, дошкільний вік, інтегровані заняття. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 28 Груд 2016 17:02 |
Оновлення: | 28 Груд 2016 17:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23030 |
ДСТУ 8302:2015: | Пасічник Вікторія, Мельник Валерій, Кудріна Ніна Деякі аспекти використання інтегрованих занять в практиці фізичного виховання дітей дошкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 141–145. |