Хлус Наталія (2016) Аналіз сучасних фітнес-програм та технологій для студенток вищих навчальних закладів (теоретичний аспект). Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 1. С. 199–203. ISSN 2071-5285.
Хлус.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сучасні фітнес-програми та технології, які застосовуються зі студентками вищих навчальних закладів. Студенткам пропонується використовувати такі фітнес-програми та технології: як класична (базова) аеробіка, степ-аеробіка, фітбол-аеробіка, калланетика, пілатес, шейпінг та стретчинг. З’ясовано, що використання сучасних фітнес-програм та технологій сприяє покращенню фізичного стану студенток, а саме фізичної підготовленості за всіма показниками, соматичного здоров’я, фізичного розвитку, фізичної працездатності, рухової активності та морфо-функціонального стану, що спонукає студенток до систематичного відвідування занять з фізичного виховання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | студентки, сучасні фітнес-програми, технології, фітнес, вищий навчальний заклад. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 28 Груд 2016 22:56 |
Оновлення: | 28 Груд 2016 22:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23053 |
ДСТУ 8302:2015: | Хлус Наталія Аналіз сучасних фітнес-програм та технологій для студенток вищих навчальних закладів (теоретичний аспект). Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2016. № 1. С. 199–203. |