Довбня П. І. (2016) СКМ “Geogebra” як засіб інтеграції математичних знань. Актуальні питання сучасної інформатики. Т. 3. С. 155–160.
Preview
Dovbnia_APSI2016.pdf
Завантажити (607kB) | Preview
Анотація
Сучасна педагогічна наука стверджує, що для продуктивного засвоєння знань та інтелектуального розвитку засобами різних предметів надзвичайно важливо розкривати зв‘язки як між різними розділами досліджуваних курсів, так і між різними предметами в цілому (внутрішньопредметна й міжпредметна інтеграція).
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Оксана Куліковська |
| Дата подачі: | 04 Січ 2017 09:53 |
| Оновлення: | 04 Січ 2017 09:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23164 |
| ДСТУ 8302:2015: | Довбня П. І. СКМ “Geogebra” як засіб інтеграції математичних знань. Актуальні питання сучасної інформатики. 2016. Т. 3. С. 155–160. |


