Загурська І. С., Никончук Н. О. (2016) Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта. № 5. С. 90–94. ISSN 2311-8466.
Zagurska_Nykonchuk. Training as a form of psychological assistance in overcoming situational anxiety of senior students.pdf
Завантажити (448kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема виникнення ситуативної тривожності у старшокласників, пов’язаної з професійним самовизначенням, складанням випускних екзаменів, підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання. Відмічається, що окрім позитивної, мобілізуючої функції, ситуативна тривожність має деструктивний вплив на особистість, що може виражатися в широкому діапазоні проявів: від зниження рівня розумової працездатності до абсолютної невпевненості у власних силах. Саме тому важливо сприяти усвідомленню учнями факторів, які провокують виникнення підвищеного рівня ситуативної тривожності, та засвоєнню ефективних прийомів її зниження. Досягнення поставлених завдань можливе за допомогою просвітницько-розвивального тренінгу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісна тривожність, ситуативна тривожність, тренінг, метод «Мозковий штурм», метод «Групова дискусія» |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 12:33 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 12:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23263 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С., Никончук Н. О. Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників. Наука і освіта. 2016. № 5. С. 90–94. |