Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці

Кирильчук І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 184–188. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of 29.pdf]
Preview
Текст
29.pdf

Завантажити (762kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці.
Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш-
ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в
підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові-
дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо-
нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Січ 2017 21:57
Оновлення: 13 Січ 2017 21:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23277
ДСТУ 8302:2015: Кирильчук І. В. Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2016. № 5. С. 184–188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу