Кирильчук І. В. (2016) Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 184–188. ISSN 2311-8466.
29.pdf
Завантажити (762kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються особливості формування суб’єктності учня в молодшому підлітковому віці.
Представлено результати дослідження складових суб’єктності молодшого підлітка, що визначають успіш-
ність соціалізації його на етапі переходу в середню школу. Обґрунтовано, що формування суб’єктності учня в
підліковому віці – безперервний динамічний процес, який відображає рівень активності підлітка, його відпові-
дальності, вибірковості, ставлення до себе, учбової діяльності. Стосунки з учителем та однокласниками спо-
нукають молодшого підлітка до саморозвитку, до усвідомлення своєї самоцінності і цінності іншої людини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | здібності, суб’єктність, навчальний процес, цінності, підлітковий вік. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 21:57 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 21:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23277 |
ДСТУ 8302:2015: | Кирильчук І. В. Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2016. № 5. С. 184–188. |