Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів

Шпак М. М. (2016) Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 266–270. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of 44.pdf]
Preview
Текст
44.pdf

Завантажити (660kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелекту

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, емоції, почуття, психологічне благополуччя, молодші школярі
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Січ 2017 21:58
Оновлення: 13 Січ 2017 21:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23285
ДСТУ 8302:2015: Шпак М. М. Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2016. № 5. С. 266–270.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу