Шпак М. М. (2016) Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5. С. 266–270. ISSN 2311-8466.
44.pdf
Завантажити (660kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелекту
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект, емоції, почуття, психологічне благополуччя, молодші школярі |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Січ 2017 21:58 |
Оновлення: | 13 Січ 2017 21:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23285 |
ДСТУ 8302:2015: | Шпак М. М. Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2016. № 5. С. 266–270. |