Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства

Вікарчук О. І. (2016) Інноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємства. In: Соціально-економічні процеси та суспільні трансформації в Україні: чинники, тенденції, концептуальне обґрунтування прогресивних змін. ЖДТУ, С. 162–175.

[thumbnail of Розділ_монограф_Вікарчук_(2).PDF]
Preview
pdf
Розділ_монограф_Вікарчук_(2).PDF

Завантажити (338kB) | Preview

Анотація

У реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче
дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання
споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.

Тип ресурсу: Розділ книги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 16 Січ 2017 08:27
Оновлення: 16 Січ 2017 08:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23302

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу