Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив дефіциту на поведінку споживача

Кулаковський Т. Ю. (2016) Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки. № 3 (77). С. 71–79. ISSN 1728-4236.

[thumbnail of Vzhdtu_econ_2016_3_12.pdf]
Preview
Текст
Vzhdtu_econ_2016_3_12.pdf

Завантажити (332kB) | Preview

Анотація

Дана стаття присвячена аналізу впливу дефіциту товару на споживацьку поведінку та на особливості сприймання споживчих якостей дефіцитного товару. Розглянуто та піддано критичному аналізу питання впливу дефіциту на поведінку споживача в межах економічної теорії, теорії реактивного опору та теорії товару. Зазначено відмінності в поясненні впливу дефіциту на поведінку в економічній та психологічній науках. Експериментально доведено вплив дефіциту, як ізольованого фактору, на поведінку споживача та вплив дефіциту на сприймання споживчих якостей товару.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: попит на товар; дефіцит товару; економічна теорія; теорія реактивного опору; теорія товару; «раціональна людина»; економічна наука; психологічна наука; ціна; якість; маніпулювання; свобода.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 17 Січ 2017 13:10
Оновлення: 17 Січ 2017 13:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23325
ДСТУ 8302:2015: Кулаковський Т. Ю. Вплив дефіциту на поведінку споживача. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки. 2016. № 3 (77). С. 71–79.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу