Біліченко В. П. (2016) Церковно-співочі книги Ірмолої як основні навчально-методичні музичні посібники XVII – XVIII століть. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 13–17. ISSN 2076-6173.
5.pdf
Завантажити (350kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається роль і значення нотолінійних рукописних та друкованих Ірмолоїв в українській богослужбовій церковно-співочій практиці XVII–XVIII століть. Наголошено, що наприкінці XVII – початку XVIII століття поступово формується процес їх уніфікації. Обґрунтовано, що активне розповсюдження та використання Ірмолоїв значно прискорило процес реформації нотної лінійної нотації, становлення й розвитку професіоналізації музичної освіти. Вони закономірно стають основними навчально-методичними музичними посібниками.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | нотолінійні Ірмолої, музична освіта, церковний спів, восьмигласся, ірмоси |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 18:18 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 18:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23493 |
ДСТУ 8302:2015: | Біліченко В. П. Церковно-співочі книги Ірмолої як основні навчально-методичні музичні посібники XVII – XVIII століть. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 13–17. |