Дубовий З. С. (2016) Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 61–64. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (337kB) | Preview
Анотація
Стаття розкриває специфіку підготовки майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання до продуктивної фахової діяльності. Також ми зробили спробу висвітлити актуальну проблему вишівської освіти – актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання та розглянути різні підходи до цього питання. Також висвітлюється сутність поняття ''самостійність'', розглядаються актуальні проблеми формування самостійності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | пізнавальна діяльність, самостійність дистанційне навчання, учитель музики |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:22 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23504 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубовий З. С. Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 61–64. |