Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання

Дубовий З. С. (2016) Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 61–64. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 14.pdf]
Preview
Текст
14.pdf

Завантажити (337kB) | Preview

Анотація

Стаття розкриває специфіку підготовки майбутніх учителів музики в процесі дистанційного навчання до продуктивної фахової діяльності. Також ми зробили спробу висвітлити актуальну проблему вишівської освіти – актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання та розглянути різні підходи до цього питання. Також висвітлюється сутність поняття ''самостійність'', розглядаються актуальні проблеми формування самостійності в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: пізнавальна діяльність, самостійність дистанційне навчання, учитель музики
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:22
Оновлення: 30 Січ 2017 19:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23504
ДСТУ 8302:2015: Дубовий З. С. Самостійність як необхідна складова підготовки майбутнього учителя музики в процесі дистанційного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 61–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу