Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів

Журавська Н. С. (2016) Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 65–69. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 15.pdf]
Preview
Текст
15.pdf

Завантажити (347kB) | Preview

Анотація

У статті представлено основні механізми розвитку творчих сил майбутніх педагогів засобами науково-дослідної роботи, а саме: навчально-дослідна робота у структурі освітнього процесу; в поза аудиторній діяльності; наукова творчість та організаційно-масові заходи поза межами вишів. Визначено особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів (викладач керується схильностями й бажаннями студента; інноваційна методика навчання дисциплін, створення умов реалізації здібностей студента).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: науково-дослідний, організація, професійна підготовка, готовність
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:25
Оновлення: 30 Січ 2017 19:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23505
ДСТУ 8302:2015: Журавська Н. С. Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 65–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу