Журавська Н. С. (2016) Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 65–69. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (347kB) | Preview
Анотація
У статті представлено основні механізми розвитку творчих сил майбутніх педагогів засобами науково-дослідної роботи, а саме: навчально-дослідна робота у структурі освітнього процесу; в поза аудиторній діяльності; наукова творчість та організаційно-масові заходи поза межами вишів. Визначено особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів (викладач керується схильностями й бажаннями студента; інноваційна методика навчання дисциплін, створення умов реалізації здібностей студента).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | науково-дослідний, організація, професійна підготовка, готовність |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:25 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23505 |
ДСТУ 8302:2015: | Журавська Н. С. Особливості організації науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 65–69. |