Олійник С. В. (2016) Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 95–99. ISSN 2076-6173.
Preview
21.pdf
Завантажити (347kB) | Preview
Анотація
У статті вперше обґрунтовано ідею розвитку музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Зважаючи на фізіологічні основи емоційності людини розкрито новітні підходи до актуалізації енергоінформаційної дії музичних творів. Розглянуто використання вібраційної природи музики у різних галузях знання, а саме медицині, психології, педагогіці. З’ясовано, що музикотерапевтичний підхід є інтегруючим у міжгалузевому просторі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, музично-творчий потенціал, музикотерапія, фізіологія емоційності, міжгалузева інтеграція |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 19:47 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 19:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23511 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. Музично-творчий потенціал майбутнього вчителя в контексті міжгалузевої інтеграції. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 95–99. |