Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі

Руденька Т. М. (2016) Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 130–135. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (364kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано особливості змістового та структурного наповнення професійної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю з урахуванням специфіки коледжу культури і мистецтв. З’ясовано співвідношення завдань діяльності коледжу культури і мистецтв із засобами арт-педагогіки в їх реалізації. Виокремлено кілька основних компонентів означеної компетентності: перцептивний, мотиваційно-емоційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Обґрунтовано зміст та особливості кожного з компонентів професійної компетентності з урахуванням можливостей арт-педагогіки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: арт-педагогіка,компоненти професійної компетентності, майбутні фахівці, мистецький профіль
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 20:10
Оновлення: 30 Січ 2017 20:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23519
ДСТУ 8302:2015: Руденька Т. М. Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 130–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу