Руденька Т. М. (2016) Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 130–135. ISSN 2076-6173.
28.pdf
Завантажити (364kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості змістового та структурного наповнення професійної компетентності майбутніх фахівців мистецького профілю з урахуванням специфіки коледжу культури і мистецтв. З’ясовано співвідношення завдань діяльності коледжу культури і мистецтв із засобами арт-педагогіки в їх реалізації. Виокремлено кілька основних компонентів означеної компетентності: перцептивний, мотиваційно-емоційний, когнітивний, організаційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний. Обґрунтовано зміст та особливості кожного з компонентів професійної компетентності з урахуванням можливостей арт-педагогіки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | арт-педагогіка,компоненти професійної компетентності, майбутні фахівці, мистецький профіль |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:10 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23519 |
ДСТУ 8302:2015: | Руденька Т. М. Зміст професійної компетентності майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей на засадах арт-педагогіки в умовах навчання у коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 130–135. |