Русіна Н. Г. (2016) Ключові компетенції як важливий фактор становлення майбутнього фахівця (на прикладі Республіки Польщі). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 136–139. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
У статті представлено сутність ключових компетенцій, які набувають випускники польських вищих навчальних закладів. З’ясовано, що термін "ключові компетенції" розглядаються у польських наукових кругах як: важливі та корисні для людини і суспільства; що дозволяють успішну інтеграцію різних соціальних груп; одночасне збереження незалежності; що означають здатність до ефективної роботи як у відомому, так і невідомому оточенні; що уможливлюють постійне оновлення знань і навичок відповідно до швидкого розвитку цивілізації. Обґрунтовано важливість набуття студентами таких компетенцій для подальшого професійного життя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна кваліфікація, компетентність, ключові компетенції, підприємництво |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:13 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23520 |
ДСТУ 8302:2015: | Русіна Н. Г. Ключові компетенції як важливий фактор становлення майбутнього фахівця (на прикладі Республіки Польщі). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 136–139. |