Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів

Журавльова Л. П., Шпак М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія). № 3 (54). С. 52–57. ISSN 2078-1687.

[thumbnail of pptp_2016_3_11.pdf]
Preview
Текст
pptp_2016_3_11.pdf

Завантажити (299kB) | Preview

Анотація

Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену,
проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною
складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним
станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од-
ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших
психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції
власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного
інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект; емоції; емоційна саморегуляція; емоційний самоконтроль; молодші школярі.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 31 Січ 2017 14:56
Оновлення: 05 Вер 2018 21:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23549
ДСТУ 8302:2015: Журавльова Л. П., Шпак М. М. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія). 2016. № 3 (54). С. 52–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу