Журавльова Л. П., Шпак М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія). № 3 (54). С. 52–57. ISSN 2078-1687.
pptp_2016_3_11.pdf
Завантажити (299kB) | Preview
Анотація
Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену,
проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною
складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним
станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од-
ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших
психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції
власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного
інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект; емоції; емоційна саморегуляція; емоційний самоконтроль; молодші школярі. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 31 Січ 2017 14:56 |
Оновлення: | 05 Вер 2018 21:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23549 |
ДСТУ 8302:2015: | Журавльова Л. П., Шпак М. М. Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія). 2016. № 3 (54). С. 52–57. |