Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації

Зайко Л. Я. (2015) Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації. Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. № 21. С. 219–240.

[thumbnail of Суспільна_свідомість-КУТЕП (1).PDF]
Preview
pdf
Суспільна_свідомість-КУТЕП (1).PDF

Завантажити (347kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 20 Лют 2017 10:55
Оновлення: 20 Лют 2017 10:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23930
ДСТУ 8302:2015: Зайко Л. Я. Суспільна свідомість як об'єкт маніпулювання засобами масової інформації. Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. 2015. № 21. С. 219–240.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу