Смагін І. І. (2008) Практика підручникотворення зі шкільного курсу психології в ХІХ – на початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 40. С. 86–91.
Preview
86-91.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
Розглядається історія шкільної психологічної освіти в ХІХ та на початку ХХ століття. Аналізуються тенденції в практиці підручникотворення з психології в контексті змін освітньої політики держави. На прикладах популярних шкільних навчальних книг розкривається зміст та структура підручників з психології. Визначаються основні навчальні функції шкільних підручників з психології досліджуваного періоду.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:29 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2402 |
ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Практика підручникотворення зі шкільного курсу психології в ХІХ – на початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 40. С. 86–91. |