Сидоренко Т. О. (2017) Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 236–238.
Preview
SydorenkoAkit2017.pdf
Завантажити (373kB) | Preview
Анотація
В даному дослідженні ми розглянемо процес розробки програмного забезпечення ігрового типу, його види та особливості ігрових рушіїв Unreal Engine.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Оксана Куліковська |
| Дата подачі: | 11 Квіт 2017 12:10 |
| Оновлення: | 11 Квіт 2017 12:10 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24310 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сидоренко Т. О. Розробка програмного забезпечення ігрового типу засобами Unreal Technology. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. 2017. С. 236–238. |


