Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду

Данильчук Д. О. (2017) Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики. № 4. С. 5–9.

[thumbnail of Danilchuk_APSI2017.pdf]
Preview
Текст
Danilchuk_APSI2017.pdf

Завантажити (273kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: С.В. Кузьменко
Дата подачі: 01 Черв 2017 10:29
Оновлення: 01 Черв 2017 10:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24808
ДСТУ 8302:2015: Данильчук Д. О. Розробка landing page як засобу збільшення відсотків продажів та підвищення довіри до бренду. Актуальні питання сучасної інформатики. 2017. № 4. С. 5–9.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу