Харчук Д., Клімова І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".
Preview
Kharchuk.PDF
Завантажити (301kB) | Preview
Анотація
Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є
одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення
маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й
корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних
результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв
зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 13 Черв 2017 10:19 |
Оновлення: | 13 Черв 2017 10:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24990 |