Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства

Харчук Д., Клімова І. О. (2017) Комунікаційна політика як складова комплексу маркетингу підприємства. звітна конференція студентів 4 курсу спеціальності "Маркетинг".

[thumbnail of Kharchuk.PDF]
Preview
pdf
Kharchuk.PDF

Завантажити (301kB) | Preview

Анотація

Актуальнiсть обраної теми обумовлена тим, що маркетинговi комунiкацiї - є
одним з найсуттєвiших та найскладнiших етапiв процесу маркетингу. Проведення
маркетингових досліджень для подальшої розробки цiлей компанії, опрацювання й
корегування обраних стратегiй, приводить в підсумку до найкращих вихідних
результатiв. Їх досягнення - досить складна рiч в умовах постiйної змiни факторiв
зовнiшнього та внутрiшнього середовищ маркетингу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 13 Черв 2017 10:19
Оновлення: 13 Черв 2017 10:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24990

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу