Марчук К. А., Пирог Г. В. (2017) Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. Т. 2, № 2. С. 37–41. ISSN 2312-3206.
Preview
1.pdf
Завантажити (375kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито результати наративного дослідження формування базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Проаналізовано студентські автонаративи за типами: емоційно-нейтральним, емоційно-позитивним, емоційно-негативним, амбівалентним; окреслено особливості формування базової життєвої позиції студентів у кожному з типів автонаративу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | наратив, автонаратив, мімезис, дієгезис, емоційно-нейтральний, емоційно-позитивний, емоційно-негативний, амбівалентний типи автонаративу. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 21 Серп 2017 12:34 |
Оновлення: | 21 Серп 2017 12:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25160 |
ДСТУ 8302:2015: | Марчук К. А., Пирог Г. В. Наративне дослідження формуванння базової життєвої позиції студентів ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. 2017. Т. 2, № 2. С. 37–41. |