Барно О. М. (2017) Людина – основа соціокультурних цінностей суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 14–19. ISSN 2076-6173.
5.pdf
Завантажити (348kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено ключові завдання освіти як найважливішого інституту культури. Охарактеризовано педагогіку як гуманітарну науку про виховання людини. Окреслено основні напрямки педагогіки в історичному контексті її розвитку. Здійснено аналіз поняття «духовність», яке автор пов’язує з «вищою частиною людської істоти», з «внутрішнім життям» і «духовною сутністю» людини на відміну від того, що пов’язано з матеріальною, тілесною галуззю людського життя. Духовний розвиток особистості – розвиток, спрямований на індивідуальний прояв у системі мотивів двох фундаментальних потреб – ідеальної потреби пізнання й соціальної потреби жити й діяти для інших.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | духовний розвиток особистості, освіта, дух-душа-тіло, індивідуальність, духовний стан |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 17:22 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 17:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25220 |
ДСТУ 8302:2015: | Барно О. М. Людина – основа соціокультурних цінностей суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 14–19. |