Вербин Н. Б. (2017) Сутність, зміст і структура професійної витривалості майбутніх магістрів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 51–55. ISSN 2076-6173.
10.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
У статті проведений аналіз психолого-педагогічної літератури щодо проблеми професійної витривалості. Обґрунтовано необхідність детального дослідження проблеми професійної витривалості майбутніх магістрів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовки. Здійснено аналіз наукових праць щодо проблеми досліджуваного психолого-педагогічного явища. Виконано порівняльний аналіз наукових підходів щодо трактування ключових дефініцій дослідження «витривалість», «психічна витривалість». Визначено сутність і зміст професійної витривалості майбутніх магістрів військового управління. Виокремлено її структурні компоненти: ціннісно-мотиваційний, емоційно-вольовий, когнітивний, діяльнісно-практичний і суб’єктивний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компоненти професійної витривалості, майбутні магістри військового управління, військово-професійна діяльність, оперативно-тактичний рівень підготовки. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 18:29 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 18:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25225 |
ДСТУ 8302:2015: | Вербин Н. Б. Сутність, зміст і структура професійної витривалості майбутніх магістрів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 51–55. |