Волошин П. М. (2017) Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. № 88. С. 70–73. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Анотація
У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 12 Вер 2017 00:18 |
| Оновлення: | 12 Вер 2017 00:18 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25230 |
| ДСТУ 8302:2015: | Волошин П. М. Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2017. № 88. С. 70–73. |


