Волошин П. М. (2017) Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 70–73. ISSN 2076-6173.
14.pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Анотація
У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності,удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності у співака компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 21:18 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 21:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25230 |
ДСТУ 8302:2015: | Волошин П. М. Методика формування надійності співу в майбутніх учителів музики засобами активізації емоційного впливу на процес виконавської діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 70–73. |