Гаврилюк С. М., Поліщук О. В. (2017) Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 80–85. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (355kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 18:50 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 18:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25232 |
ДСТУ 8302:2015: | Гаврилюк С. М., Поліщук О. В. Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 80–85. |