Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Гаврилюк С. М., Поліщук О. В. (2017) Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 80–85. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (355kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів в умовах модернізації змісту сучасної дошкільної освіти, упровадження нової парадигми виховання, метою якої є формування людини новітнього часу, розвиток її креативних можливостей та творчого потенціалу. У статті узагальнено та сформульовано визначення поняття «креативність». Обґрунтовано принципи професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості. З’ясовано роль вихователя у розвитку творчого потенціалу особистості, починаючи з раннього дошкільного віку. Визначено показники творчого потенціалу особистості вихователя дітей дошкільного віку. Висновки мають теоретичне і практичне значення для актуалізації творчої діяльності фахівців дошкільної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творча особистість, педагогічна творчість, креативність, творча самореалізація
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2017 18:50
Оновлення: 11 Вер 2017 18:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25232
ДСТУ 8302:2015: Гаврилюк С. М., Поліщук О. В. Методологічні засади розвитку педагогічної творчості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 80–85.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу