Дікун І. А. (2017) Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 2 (88). С. 101–105. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (335kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано спрямування сучасної мистецької освіти на підготовку та виховання фахівця, здатного до творчого саморозвитку та самореалізації, професійного вдосконалення та активної педагогічної творчості. Розглянуто феномен творчості, творчої діяльності в дослідженнях науковців різних галузей знань. Окреслено теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Розкрито значення художньої діяльності в професійній діяльності вчителя музики. Визначено рівні музичного сприймання та види музичної діяльності, з яких складається інститут музичної культури суспільства. Обґрунтовано спрямованість професійної діяльності педагога-музиканта на формування досвіду творчої діяльності. Визначено роль педагогічної та музичної імпровізації у створенні творчого характеру музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | художня діяльність, музична діяльність, музично-педагогічна діяльність, досвід творчої діяльності майбутнього вчителя музики. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Вер 2017 19:04 |
Оновлення: | 11 Вер 2017 19:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25236 |
ДСТУ 8302:2015: | Дікун І. А. Теоретико-методологічні засади формування досвіду творчої діяльності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. № 2 (88). С. 101–105. |